неделя, 6 ноември 2016 г.

КАКВО ТЪРСЯТ СВЕЩЕНИЦИ НА ПРЕСКОНФЕРЕНЦИИ НА ПАРТИИ…!!!???

Снимка: от фейсбук-профила
на Нектарий Георгиев Петров
Не ми се искаше да вкарвам темата за изборите за президент и в Църквата, защото едното, поне видимо, няма нищо общо с другото, обаче самата Църква се намеси в изборите за държавен глава, при това доста грубо!
Мислех си, че времената, в които Фори-Светулката ни събираше по площадите и владици ставаха депутати, са отминали, но уви, НЕ СА…!

Пускам си аз пресконференцията на генералисимус Радев по телевризора и видите ли, някакъв църношапковец ми се прозява на микрофонЯ, как подкрепял генерала и даже и благославя, от името на Църквата, повтарям – ОТ ИМЕТО НА ЦЪРКВАТА и по време на политическа проява, а не по искане и молба на политика. Това той каза, че говори от името на Църквата, не си го измислям….!!!!

Питам, кой го пусна този лумпеноид да скверни словото Божие по време на политическа пресконференция...!!!??? Има ли място представител на официално вероизповедание, деноминация, на пресконференция на партия и ще бъде ли санкционирано това, защото утре и аз мога да се пременя в една изветряла черна коприна, да туря един, даже бял.../!!!/, воал и да тръгна от името пак на Църквата, да си говоря, каквото ми душа иска…!

После, друг подобен лумпеноид се появи, ако не се лъжа и на пресконференцията на Каракачанов, а по време на пресконференцията на Карадайъ /май така се пишеше името на тоз българин/, на един от микрофоните също дремеше някакъв …явно поредният „официален” представител на Църквата ни….! Той поне не се докопа до микрофонЯ, че кой знае, какво щеше да плещи, вяроятно – благословия за мюсюлманите от името на Светия ни Синод!!!

Няма да правя дълги умозаключения, но за мен, хора, които са монаси, които са свещеници, нямат място в партии и на пресконференции по време на избори…! Няма как да пропусна и това, че игуменът на един от ставропигиалните ни манастири – епископ, стана „црвена звезда” в предизборен клип на една от политическите формации, която имаше свой кандидат за президент! Тотално и абсолютно недопустимо и скандално…! Епископът може да даде благословия, но не и да става рекламно лице на когото и да е, защото той е „рекламно лице” на Бог, а не на земните кандидати за президентчета…!!!!  


Струва ми се, че патриарх Неофит, или поне софийският викарий Браницки епископ Григорий, трябва да вземат мерки спрямо тези така наречени свещеници, които са „политически свещеници”! Такива баба ми някога ги наричаше „червени попове”…..!!! 

За фейсбук-групата "Православни новини"

Няма коментари: