„Според данните на независимата международна
пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere, 30% от зрителите в активна възраст
(18-49) са научили резултатите от провелите се вчера избори за местна власт и
национален референдум от Нова телевизия. Втора е bTV, привлякла 26% от
аудиторията”, ни съобщава Нова ТВ.
Според тях, „този безспорен успех за Нова е за втори
пореден път, след като година по-рано - на 5 октомври (парламентарните избори
2014), Нова отново е била най-гледаният канал със сходна стойност от около 30%
от активните зрители в същия часови интервал.
Гледайки обаче btv, резултатите са точно обратните, с
леки разминавания, но напълно обърнати: „Изборното студио на bTV е гледано от
почти 35% от зрителитe между 18 и 49 г.”.
При така поставените резултати, излиза въпросът, колко
независима е независимата пийпълметричната агенция Nielsen Admosphere, или дали
пък резултатите, които тя дава коректно, не се четат от някои както Дяволът
чете Евангелието!? Иначе няма как да си обясним, че и двете водещи национални
телевизии се изкарват първи!
За sbj-bg.eu
Няма коментари:
Публикуване на коментар