Снимка: МОН |
Учители и експерти от
образованието, както и много от свързаните с образованието хора са на мнение,
че прлоблемите в образованието могат да бъдат индивидуализирани. Повечето
споделят две имена, от ръководството на МОН. Ето какво споделят в социалните
мрежи някои от тях: ”…/това са. /бел. на ред./ хора, специализирани в
създаването на хаос и бъркотия”, ”/те/ ни разказаха играта, дано повече не
попадат в МОН”, „../споменава се име на ръководител от МОН. – бел. на ред./ и
подопечната му администрация в МОН правят безобразие след безобразие и в
момента в училище не се преподава и възпитава, а учителят и директорът са
затънали в бумащина и безмислени справки, които да оправдаят съществуването на
бюрокрацията в МОН!”, „В момента учениците имат повече права от учителите. При
конфликтна ситуация, директорът ще предпочете да освободи учител, а не - да
изключи ученик, защото учителят не носи пари , а ученикът - носи”.
Това са само част от мненията,
публикувани в социалната мрежа. Критиките във фейсбук: „…Нали се борихме...най
- голямата и продължителна стачка Накрая -делегирани бюджети!!”, а отговорът е:
„…Явно не сте се борили правилно. Ако не помага количественият показател
/време/, променете качествения/ стратегията/”.
За teacher.bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар