вторник, 13 декември 2016 г.

КОЙ Е ВИНОВЕН ЗА ПРОБЛЕМИТЕ В ОБРАЗОВАНИЕТО…?

Снимка: МОН
Учители и експерти от образованието, както и много от свързаните с образованието хора са на мнение, че прлоблемите в образованието могат да бъдат индивидуализирани. Повечето споделят две имена, от ръководството на МОН. Ето какво споделят в социалните мрежи някои от тях: ”…/това са. /бел. на ред./ хора, специализирани в създаването на хаос и бъркотия”, ”/те/ ни разказаха играта, дано повече не попадат в МОН”, „../споменава се име на ръководител от МОН. – бел. на ред./ и подопечната му администрация в МОН правят безобразие след безобразие и в момента в училище не се преподава и възпитава, а учителят и директорът са затънали в бумащина и безмислени справки, които да оправдаят съществуването на бюрокрацията в МОН!”, „В момента учениците имат повече права от учителите. При конфликтна ситуация, директорът ще предпочете да освободи учител, а не - да изключи ученик, защото учителят не носи пари , а ученикът - носи”.


Това са само част от мненията, публикувани в социалната мрежа. Критиките във фейсбук: „…Нали се борихме...най - голямата и продължителна стачка Накрая -делегирани бюджети!!”, а отговорът е: „…Явно не сте се борили правилно. Ако не помага количественият показател /време/, променете качествения/ стратегията/”.

За teacher.bg

Няма коментари: