сряда, 23 септември 2015 г.

КОЛЕГИ, ДЪЛЖИМ СИ ПОНЕ МАЛКО УВАЖЕНИЕ…!

Агенция ПИК си позволи да нарече колега, журналист и водещ в една от националните ни телевизии „клоун” и „смешник”. Става дума за Виктор Николаев. Възможно е това да са някакви лични нападки, но не мисля, че първо е възпитано, след това и колегиално колеги да се обръщат към колеги с подобни определения. Автор на статията, разбира се няма…

Ако това е силата на словото и ако до там може да стигне „професионализмът” на някои хора в гилдията, то значи има сериозен проблем в журналистиката ни въобще…(многоточието е за някои, които напоследък се изживяват като граматически гуру, надолу има още изненади…!).

Нито се възприемам като адвокат на някого, нито пък имам юридическо образование, НО съм журналист и реакцията ми, струва ми се е наложителна и като журналист, и като редактор в сайта именно на Съюза на българските журналисти. Пиша и се занимавам с писане от повече от 20 години. От позицията именно на тези, за някои може би скромни, години не мога да си премълча, когато се води публичен диалог по подобен напълно неприемлив за едно нормално общество начин!

Появила се картина на включване, но нямало звук. Това, според колегите от ПИК е достатъчно основание да се отбележи, че „Смешникът Николаев” имал „пожълтели/те/…зъби”…!  По повод водещата Ани Цолова, се отбелязва с изключително висок „професионализъм”, че тя е „бездарна/та/ … екранна половинка”.

Коментира се още възрастта на съпругата на Виктор Николаев, което е още по-неприемливо, за да не използвам далеч по-категорични определения!
Колеги, така не се прави, това не е нормално отношение и го казвам, защото не просто го вярвам, а защото и аз съм го изпитвал на своя гръб, при това не еднократно…!

Това, че не харесваш даден журналист, не е достатъчен повод да го нападаш по подобен напълно недостоен начин, коментирайки зъбите му, съпругата му и давайки му обидни квалификации.

Аз също не харесвам някои водещи и „TV-величия”, но никога не бих си позволил да коментирам личния им живот и външността им.

Ако не харесвате някого, коментирайте професионализма му. Това, че не е била осъществена жива връзка…, ами техника е, случва се,…колко пъти и на мен ми е забивал касетофонът, докато правя интервю, или просто някакъв запис…! Убеден съм, че и на Вас се е случвало…!

Е, трябва ли от това да направим „слон” и да обявим един, за мен поне, добър журналист за „клоун” и „смешник” със „жълти зъби”…!

Не, не приемам подобна комуникация!


Що се отнася до Ани Цолова, дали ни е приятна, или не, не е нужно да занимаваме публиката си с това, но да я наречем „бездарна екранна половинка” е проява на твърде, ама много твърде лош вкус…! Все пак говорим за дама, нека поне запазим кавалерството си, ако и то вече не ни е изневерило…! 

За sbj-bg.eu

Няма коментари: