Снимка: |
Ако може да се каже така, има
"проблемни" родители, които не знаят и не познават децата си, улисани
в личните си битовизми, забравят че са родители, губят връзка с децата си, не
им оказват подкрепа и опора, децата се губят и се стига до тези грозни етикети
" проблемно дете". А те се нуждаят от любов, разбиране, подкрепа,
изслушване, разговор. Тъжна картинка, много тъжна! Така коментират темата с
така наречените „проблемни деца” преподаватели от форума на teacher.bg.
Споед тях, тези ситуации се
създават именно от проблемните деца. А колко от родителите съзнават и приемат,
че децата са им проблемни? Повечето преподаватели смятят, че „няма проблемни
деца, има ситуации и казуси за решаване”! Когато ги няма родителите, децата се
чувстват сами и изгубени. Изграждат преграда и търсят свой начин за оцеляване,
който не винаги е удачен. Така се създават „проблемните деца”, смятат от
съсловието.
Повечето учители са на мнение, че „проблемната
държава” ражда „проблемни деца”, като проблемът всъщност не е в самите деца, а
напълно извън тях.
За teacher.bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар