неделя, 15 юни 2014 г.

АРХИМАНДРИТ ГРИГОРИЙ ЛОЗЕВ ВИЖДА „ГЕЙ-ЗАВЕРА” СРЕЩУ СЕБЕ СИ

БЛИЦ-ИНТЕРВЮ


Снимка: nakratko.bg



Снимка: www.24chasa.bg


-    Архимандрит Григорий Лозев, вярно ли е, че сте прехвърлен към Сливенска епархия?

-     Не, това го разпространява един журналист – Светльо Ангелов-Портос, който рови около нас, щото нали изгониха там онея гейове от Троянския и те сега ровят и му плащат там да раздухва такива неща против дядо Сионий, против мене, това е цялата история, схемата е много проста.

-         Кой стои зад това?

-    Филарет и Кирил…дядо Сионий въобще няма нужда от повече компромати и шум около себе си. Човекът току що застъпи, а те пак ровят..Ужас, нищо не се посвениха…Тоя Светльо Ангелов-Портос дори срещу дядо Йоаникий не се посвени да плюе и да обижда…Страшна работа, аз не знам… тея хора…!

-     Излезе информация, че срещу Вас е имало дело за шофиране в нетрезво състояние, но сте бил оправдан, така ли е?

-  …Мааа…, това ееее…миии…няма такова, имаше там квот сте гледали по новините,...това е…!

-         Излезе информация, че сте оправдан, тоест – не сте виновен, така ли е?

-  …Ми не по начина, по който ме изкараха…тея пак ме цакаха тогава, щото…тогава беше ...точно…по време на тяхното изгонване е това произшествие и така…

-  Твърди се, че сте търсили възможност да ходите да служите извън България, има ли такова нещо?

-     Не, в момента съм на рехабилитация в една болница и така, това е истината, щото имам нужда от закрепяне, краката ми са много слаби, като вървя малко се огъвам  затова.

1 коментар:

Анонимен каза...

Еййй гадно човече е тоя. Цялото село е вдигнало ръце от него. Не е един път в който е карал пил и с превишена скорост. Избива комплекси тоя. Не знам кой го е измъкнал от решетките тоя, ма онзи горе ще го накаже за всичко.