вторник, 15 март 2016 г.

ДНЕС ПИРИН ПЛАЧЕ........

Угасна един прекрасен, един неземен глас, глас, който можеше да се пипне с чисти ръце, глас, който беше като огън - играеше си с плазмата в наелекризираното пространство, глас, който не може да се подражава, глас ,който просто вече няма да имаме, може би никога...!

Едва ли много медии ще отразят това, защото това е някаква си там народна певица.....! Заради това ми се искаше поне тук, с тези няколко реда за този ангел на македонската народна песен, да припомня, че между нас са живели и такива чисти души, продукт на някакъв странен кристал, толкова чист, колкото природата го е сътворила....!

Никога няма да забравя, как преди много години, повече от 25, един следобед чух Любка Рондова по радиото. Веднага след песента, излетях от дома си и отидох в първия музикален магазин до НДК в София. Беше затворен.

Обиколих всички музикални магазини и накрая намерих неин диск. Струваше 12 лева, още бях ученик, тогава това не бяха малко пари, нямах ги, но ги намерих и това са най-хубавите 12 лева , които някога съм харчил! 

Бог да я прости! Загубата е огромна, наистина огромна!

Истинска, автентична, драматична, чиста, сърдечна, неземна, разтърсваща.....Любка Рондова......отиде си....., отиде там долу, към Демир капия........!!!!!

„Църната чума”, за която пееше Любка най-сетна отне и нея, дано сега вече е спокойна и да пее с ангелогласния си глас някъде горе, далече горе на небето, от където сякаш и сега я чувам! Там няма старост, няма минало, няма бъдеще, всичко е настояще!

Ужасно, ужасно много ще ми липсва!!!! Загубих близък човек, много близък човек! Чувствам се неудобно да се обърна лично към нея, не съм достоен за това, но все пак, тази певица, тази жена, този човек остава в сърцето ми докато и то има живот в себе си, колкото е рекъл Господ!

Бог да я прости и наистина ВЕЧНА й памет!!!

1 коментар:

Анонимен каза...

Чудесна статия за Любка.
Да почива в мир.
Неповторим глас.