сряда, 1 май 2013 г.

“Демокрацията не е педерастия…!?!?”



Демокрацията не е педерастия. Футболните фенове не са хомофоби, но с различната сексуална ориентация не трябва да се парадира. Това каза неотдавна председателят на фенкуба на “Локо Сф”, Румен Първанов.
Стана ясно, че сдружението на българските футболни привърженици ще внесе подписка в Община София против провеждането на гей-парад за пета поредна година.
Ами не мога да се сдържа да не коментирам тази тема, защото абсурдността на мненията е толкова мащабна, че някак човек не може да не се намеси, още повече, че сме уж модерна, уж европейска държава!
Срещу определени представители на културния елит у нас, обвинени и обявени като „меки китки“, се провеждат четири групови съдебни процеса – през 1961, 1964, 1974 и последният – през 1981 г. Всички те са предшествани от сериозна „профилактична работа“ от страна на “Държавна сигурност”. На един от тези процеси великият Георги Парцалев, който също попада сред обвиняемите, заявява нещо, което остава като рефрен. Той казва на прокурора нещо подобно: “Цяла България оправихте, че опряхте до моя “з….к”!”. Ето това ми се иска и аз да повторя днес, защото днес за съжаление “Парцала” го няма.
Цяла България оправихме, не ни предстоят избори, нямаме никакви финансови проблеми, няма и незаконни подслушвания, всичко е едно хубаво и китно, та взехме да се занимаваме с това, кой с кого си ляга и какво аджеба правят под юргана..!
Ами извинявам се, ама мен лично въобще не ме интересува, кой с кого си ляга вечер. Интересувам се от това, кой е до мен, а не кой е до съседа, или съседката ми…! Въобще, кога ще престанем да отвличаме вничанието на хората, когато наистина има огромни проблеми в държавата, с такива дребнотемия…? Това е типично “гьобелсова пропаганда”…., като има проблем, намери друг и го лансирай, за да забравят хората за първия! И така, днес най-големият проблем в държавата отново е същият този “з….к” на Парцалев от преди около 30 години! Нищо ново под Слънцето, не мислите ли…? “Всичката Мара втасала”, че взехме да се грижим за гей-прайд 2013…!
В крайна сметка, едни хора се събират един път в годината, дефилират по улиците на града и изразяват свое мнение по даден въпрос. Те не безчинстват, не правят нищо неприлично, не извършват противообществени прояви. Не чупят рейсове и тролеи, както правят същите тези ултраси, които след толкова години отново са се “загрижили” за онзи същия “з….к” на големия Георги Парцалев! Смешно ми е, защото е глупаво.
Нормално ли е едно дете на 14 години да не може да ходи на мач, а да гледа гей-парад? Дали младите трябва да бъдат възпитавани в патриотизъм, или-в мултисексуална култура, попита Димитър Ангелов неотдавна? Е добре де, кой е спрял младите хора да ходят на мачове…? Наистина е твърде глупаво да се противопоставят две несъпоставими тези.
В същото време “ултрасите”, които се обявяват против гей-прайд 2013 носят имена като “Дучето”, “Гугутката” и други такива китни прозвища, които честно казано първо никак не ни говорят за добронамереност, каквато се декларира, а на второ място ни навяват определено неприлични звукови асоциации...!
Предполагам, какви ще са коментарите под една такава статия, но отново искам да кажа нещо важно. Това че някой пише за Космоса, не го прави автоматично космонавт! В същото време искам да се върна на Георги Парцалев. “Вдигам му костите”, защото неговата реплика и днес е актуална, дори по-актуална от времето, в което е изречена. Свободата ни дойде в повече, оказа се, че не можем да я понесем и понеже не можем, се озверихме и започнахме да се самозаблуждаваме, че можем сами да ограничим собствената си свобода. Когато обаче те сполети буря, справянето с нея не е като предизвикваш ураган!
Мисля, че днес имаме да решаваме далеч по-сериозни и важни за държавата ни проблеми, вместо да се вълнуваме от това, кой кого заглеждал по улиците, кой с кого си лягал и кой с кого си го…., хайде да си спестим това! Лично за мен е далеч по-важно каква ще е пенсията на майка ми и баща ми след една година, как ще събера пари, за да си погася кредита, дали въобще ще мога да помириша морето тази година…! А това, че някой ще пее по рокля на високи токове в техно-бутафория, в един летен следобед по улиците на града ми, повярвайте ми, никак, ама никак не ми променя мисленето…! Ако някой има проблеми с гей-прайд 2013,…ами просто да си пусне щорите и да си гледа “мачлето” на воля, почти съм уверен, че същият този, с роклята и токчетата, няма да му дойде на гости…, някак….няма взаимност…!!!

Венцислав Жеков
за actualno.com

Няма коментари: