сряда, 15 октомври 2014 г.

Отец Иван от Нови Хан ще ходи с патерици поне 6 месеца


Снимка: Българска Патриаршия

„Слава Богу, отец Иван се възстановява. Още вечерта, преди и по време на операцията съм с него”, заяви специално за novinite.bg синът на отец Иван, отец Гигорий.

Припомняме, че отец Иван от Нови Хан пострада при катастрофа и се наложи да бъде извършена спешна операция. „Между 4-6 месеца баща ми ще върви с помощта на патерици. Поставена му е метална пластина в бедрената кост на десния крак. Там фрактурата е на две места. Операцията продължи четири часа, от 12 ч. в полунощ срещу сряда”, уточни отец  Григорий.

Все още е рано да се каже, как точно ще протече възстановяването на пострадалия, зависи от това, как ще понесе металната пластина, дали бързо ще завехнат раните и от операцията и едва тогава ще стане ясно, дали и кога ще има физиотерапевтични дейности за самостоятелно прохождане, без помощни средства.

„Налага се аз да поема задълженията на баща ми в приюта. В петък трябва да взема едни дърва, които са осигурени от докторите от „Александровска болница”. Това е дарение от 40 кубика дърва. Всичко това до сега се организираше от баща ми, сега трябва аз да го организирам. Ще викам неволята и трябва да се справя и заради него”, отбеляза в блиц-интервю за медията ни, синът на отец Иван.

За novinite.bg

Няма коментари: