сряда, 8 февруари 2017 г.

ПРЕПОДАВАТЕЛ В СПОР С ДИРЕКТОРА СИ ЗА НОВИ МЕТОДИ НА ОБУЧЕНИЕ

Снимка от блога aig-humanus.blogspot.bg
Предстои педагогически съвет, който е много решаващ. Все още съм на работа, но конфликтът между мен и директора на училище остава. Има и конфликт с класа в училището, който директорът използва, за да си докаже тезата. Не сме намерили решение.

Това каза специално за teacher.bg преподавателят Ангел Грънчаров от техникума по електроника в Пловдив. Припомняме, че преди няколко месеца избухна конфликт между учителя и директора на елитното учебно заведение. Тогава Грънчаров заяви, в интервю за нашата медия, че му се пречи да прилага по-различни методи на преподаване.

„Администрацията и директорката ми забраняват да преподавам по нов тип…
образователната система така е устроена, че администраторката на училището смята за свой дълг да ми пречи и тя намира някакви основания в разпоредби и инструкции, където има предписания, как е правилно да се преподава. Аз обаче преподавам философия, където се изисква по-голяма свобода“, твърди Грънчаров.


По думите на учителя, някои „…ученици не харесват това, че се изисква да имат самостоятелно разбиране по проблемите, а не просто да възпроизвеждат онова, което пише в учебника…“. 

За teacher.bg

Няма коментари: